Zapraszamy na szkolenia z dofinansowaniem poprzez Bazę Usług Rozwojowych!
Poniżej przedstawiamy tematykę i terminy aktualnie realizowanych szkoleń otwartych:
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Cele i założenia: Wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz poprawa organizacji pracy własnej
Grupa docelowa: pracownicy wszystkich szczebli zawodowych
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 16 godz.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
I Dzień
Moduł 1 Podstawy wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- Jakie są kluczowe funkcje w profesjonalnej obsłudze klienta?
- Nawiązanie relacji z klientem
Moduł 2 Typologia klientów PEKA
- Wady i zalety każdego typu klienta
- Jak sobie radzić z każdym typem klienta?
Moduł 3 Reagowanie na zastrzeżenia i obiekcje klientów
- Najczęściej pojawiające się zastrzeżenia w branży rachunkowej- diagnoza
- Metody profesjonalnego reagowania (sztuka zadawania pytań)
Moduł 4 Techniki sprzedaży usług w branży rachunkowej
- Strategie sprzedaży i techniki finalizacji
- Ćwiczenia praktyczne
II Dzień
Moduł 5 Zasady komunikacji z klientami przez telefon
- Co robię nawykowo?
- Co pomaga a co jest zbędne?
- Rola ciszy vs komunikatów słownych w obsłudze klienta
Moduł 6 Cele i priorytety
- Jakie są kryteria dobrze wyznaczonego celu?
- Zasada Pareto-praktyczne wykorzystanie
- Techniki ustalania priorytetów w pracy zawodowej
- Pilność i ważność zadań- Metoda Eisenhauera
Moduł 7 Zasady planowania czynności zawodowych
- Ile czasu należy poświęcać na planowanie codziennych czynności
- Reguły planowania czasu i dlaczego planowanie przeciwdziała wypaleniu zawodowemu
- Najczęstsze błędy planowania
- Jak radzić sobie z mechanizmem odwlekania?
Moduł 8 Zasady dobrej organizacji pracy
- Harmonogramy zadań
- Umiejętność kontroli działań własnych
- Mindfulness-czyli uważność w pracy zawodowej
Cena dla grupy 8-12 osób: 3690 zł netto = 4538,70 zł brutto
Jeśli grupa będzie liczyć mniej lub więcej osób, obowiązuje wycena indywidualna.
UMIEJĘTNOŚCI MANAGERSKIE
Cele i założenia: Wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania personelem. Poznanie narzędzi służących poprawie skuteczności pracy własnej managera.
Grupa docelowa: kierownicy, liderzy, managerowie, kadra zarządzająca
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 32 godz.
Czas trwania: 4 dni szkoleniowe
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
Moduł 1 Podstawowe funkcje przywództwa
- Jakie są kluczowe funkcje w profesjonalnym przywództwie?
- Planowanie działań, organizowanie pracy zespołu, kontrolowanie postępów
- Rola lidera w firmie
- Charyzma- a co to jest? Jak to wykorzystać w praktyce
Moduł 2 Kompetencje managera
- Podział kompetencji: poznawcze, społeczne, osobiste i organizacyjne
- Diagnoza mocnych stron i stron do poprawy
- Style managerskie- który jest mi bliski?
- Co mnie motywuje do pracy?
Moduł 3 Budowanie autorytetu managera
- Osobowość pracowników a sposoby komunikacji z każdym z nich
- Wartości zawodowe moje i moich pracowników- identyfikacja wspólnego pola
- Techniki wpływu społecznego- jak przekonać pracowników do własnej wizji
Moduł 4 Skuteczna komunikacja ze współpracownikami
- Rola komunikacji niewerbalnej w kontaktach z personelem
- Narzędzia skutecznej komunikacji
- Błędy i bariery komunikacyjne
Moduł 5 Dynamika rozwoju pracowniczego
- Fazy rozwoju zespołu
- Sposoby radzenia sobie z konfliktami wśród pracowników
Moduł 6 Delegowanie zadań
- Zasada Pareto-praktyczne wykorzystanie
- Techniki ustalania priorytetów w pracy zawodowej
- Pilność i ważność zadań- Metoda Eisenhauera
- Jak delegować, żeby nie mieć trudności w egzekwowaniu efektu
- Zasady tworzenia celów zawodowych
Moduł 7 Egzekwowanie i udzielanie informacji zwrotnej
- Co wolno, a czego nie wolno w trakcie udzielania informacji zwrotnej?
- Modele informacji zwrotnej (Kanapka, komunikat JA, Szybka reprymenda, Szybka pochwała)
- Możliwe trudne reakcje pracownika (pojemność osobista pamięci, sposoby reakcji)
Moduł 8 Symulacje na przykładzie sytuacji rzeczywistych w pracy managera
- Ćwiczenie roli managera-scenki
- Informacja zwrotna nt. mocnych stron i stron do poprawy
- Podsumowanie zdobytych umiejętności
OSWOIĆ STRES
Cele i założenia: Zminimalizowanie negatywnego wpływu stresu na życie uczestników szkoleń.
Grupa docelowa: pracownicy wszystkich szczebli zawodowych
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 6 godz.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
- Jak działa stres? Mechanizm stresu – koncepcja Seyle’go
- Stres jako choroba cywilizacyjna – rodzaje objawów
- Powszechne mity dotyczące stresu
- Stres a obciążenia – koncepcja stresu Holmesa i Rahe
- Stres a nasza ocena sytuacji i własnych możliwości – koncepcja Lazarusa
- Diagnoza własnej podatności na stres i jego negatywne skutki
- ,,Serwus nerwus”, czyli osobowość typu A
- Techniki i metody radzenia sobie ze stresem – przegląd i wybór optymalnych
- Mobilizująca rola stresu – kiedy stres działa motywująco?
- Optymalny poziom stresu – czy istnieje? Jak go zidentyfikować?
- Wypalenie zawodowe – podstawowe zasady przeciwdziałania zjawisku
- Ćwiczenia relaksacyjne – krótkie lub długie
Cena dla grupy 8-12 osób: 2122 zł netto = 2610,06 zł brutto
Jeśli grupa będzie liczyć mniej lub więcej osób, obowiązuje wycena indywidualna.
ZARZĄDZANIE CZASEM
Cele i założenia: Poprawa efektywności działania poprzez skuteczniejsze zarządzanie celami.
Grupa docelowa: pracownicy wszystkich szczebli zawodowych
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 6 godz.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
- Czas – czym jest, koncepcje psychologiczne, rozumienie filozoficzne, subiektywizm postrzegania czasu
- Identyfikacja dotychczasowych nawyków i strategii działania utrudniających efektywność
- Złodzieje czasu
- Mechanizm samo utrudniania – co to takiego i dlaczego czasem sami działamy na przekór swoim „dobrym postanowieniom”
- Znaczenie wyznaczania celów- motywacja poprzez cele
- Kryteria poprawnie wyznaczonego celu zawodowego i osobistego
- Kolejność wykonywania zadań a skuteczność
- Rytm aktywności dobowej
- Zasada Pareto
- Techniki i strategie zarządzania celami
- Zasady organizacji pracy
- Zegar biologiczny, a efektywność działania
Cena dla grupy 8-12 osób: 2122 zł netto = 2610,06 zł brutto
Jeśli grupa będzie liczyć mniej lub więcej osób, obowiązuje wycena indywidualna.
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY
Cele i założenia: Poznanie psychologicznych mechanizmów i technik rządzących w sprzedaży, co w efekcie ma na celu zwiększenie wyników sprzedaży.
Grupa docelowa: pracownicy wszystkich szczebli zawodowych
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 16 godz.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
- Rola pozytywnego nastawienia w sprzedaży
- Budowanie zaufania z klientem poprzez mowę ciała
- Otwarcie sprzedaży
- Umiejętność komunikacyjne ważne w obsłudze klienta przez telefon (parafrazowanie, umiejętne stosowanie pytań, odzwierciedlenia i ,,prawiesłowa”)
- Style komunikacji i dostrajanie się do potrzeb rozmówcy
- Badanie potrzeb – nauka zamiany trybu stwierdzającego na tryb pytający
- Rodzaje skutecznych pytań w zależności od typu klienta
- Zamiana cechy na zaletę i korzyść
- Identyfikacja różnych typów klientów
- Techniki sprzedaży
- Psychologia wpływu – język perswazji
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Sytuacje trudne i ich rozwiązywanie (zastrzeżenia)
Cena dla grupy 8-12 osób: 3690 zł netto = 4538,70 zł brutto
Jeśli grupa będzie liczyć mniej lub więcej osób, obowiązuje wycena indywidualna.
KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Cele i założenia: Wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w zespole.
Grupa docelowa: pracownicy wszystkich szczebli zawodowych
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 16 godz.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
Moduł 1: KLUCZOWE ELEMENTY WSPÓŁPRACY W GRUPIE – INTEGRACJA ZESPOŁU.
• Budowanie zaufania i integracji grupy.
• Jak tworzyć pozytywne relacje ze współpracownikami?
• Role, jakie występują w grupie.
• Rozwijanie postawy otwartości i współpracy.
• Podejmowanie decyzji zespołowych- Kiedy? Kto? Jak?
Moduł 2: TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE.
• Identyfikacja barier występujących w komunikacji międzyludzkiej. Jakie je wyeliminować?
• Nadawanie komunikatów „JA”- skutecznie o swoich odczuciach.
• Komunikacja niewerbalna jako najważniejszy kanał odbioru informacji: znaczenie postawy, gestów, mimiki, tonu głosu.
• Trening umiejętności aktywnego słuchania.
• Sztuka zadawania pytań.
• Techniki polepszające porozumiewanie się w zespole.
• Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości (Typologia PEKA).
Moduł 3: KOMUNIKACJA Z WŁASNYM JA.
• Monolog wewnętrzny – sposoby rozwijania poczucia własnej wartości.
• Samoocena i jej wpływ na relacje interpersonalne.
• Zamiana przekonań ograniczających na uskrzydlające.
Moduł 4: ROZWIJANIE ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH.
• Podstawowe style zachowania: agresywny, uległy, asertywny.
• Obrona swoich praw (granic), sposoby radzenia sobie z negatywnymi opiniami i wkraczaniem na nasze terytorium psychologiczne. Radzenie sobie z krytyką.
• Wyrażanie uczuć/opinii pozytywnych i negatywnych w sposób konstruktywny.
• Umiejętność odmawiania w sytuacji presji otoczenia.
Moduł 5: KONFLIKTY W ZESPOLE.
• Konflikt tradycyjnie i współcześnie – konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
• Sztuka prowadzenia dyskusji, niwelowanie różnic zdań.
• Elementy wpływające na budowanie trwałych relacji interpersonalnych.
• Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w komunikacji. Diagnoza- autotest.
Cena dla grupy 8-12 osób: 3690 zł netto = 4538,70 zł brutto
Jeśli grupa będzie liczyć mniej lub więcej osób, obowiązuje wycena indywidualna.
UMIEJĘTNOŚĆ ZADAWANIA PYTAŃ W OBSŁUDZE KLIENTA
Cele i założenia: Wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta.
Grupa docelowa: pracownicy wszystkich szczebli zawodowych
Ilość uczestników: 8-12 os.
Ilość godzin dydaktycznych: 8 godz.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Termin realizacji: do uzgodnienia
Miejsce szkolenia: siedziba Klienta
Materiały dydaktyczne: materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, rzutnik, laptop, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu
Ramowy program:
Moduł 1: Podstawy wiedzy z zakresu profesjonalnego zadawania pytań w obsłudze klienta
• Jaka jest funkcja stwierdzeń w obsłudze?
• Jaka jest rola pytań w obsłudze?
• Kiedy warto pytać a kiedy forma oznajmująca będzie efektywna?
• Rodzaje pytań w obsłudze klienta
• Kryteria stosowania otwartych i zamkniętych pytań
Moduł 2: Trudności związane z zadawaniem pytań
• Najczęstsze błędy przy zadawaniu pytań
• Sytuacje trudne przy pytaniu klienta
• Aktywne słuchanie vs słuchanie pozorne
• Jak sobie radzić z każdym typem klienta?
Moduł 3: Reagowanie na zastrzeżenia i obiekcje klientów
• Najczęściej pojawiające się zastrzeżenia – diagnoza
• Bank pytań do każdego z zastrzeżeń
Moduł 4: Ćwiczenia praktyczne z umiejętności zadawania pytań
• Scenki w oparciu o konkretne przykłady z życia zawodowego
• Informacja zwrotna dla każdego uczestnika
Cena dla grupy 8-12 osób: 2122 zł netto = 2610,06 zł brutto
Jeśli grupa będzie liczyć mniej lub więcej osób, obowiązuje wycena indywidualna.